nedjelja, 17. studenoga 2013.

Hoću li opet na Stomoricu?!

Ma tko zna, danas me iznervirala. Dan sunčan, pomalo čak i vruć u stijeni.
Penjalo se

  • "Lajka", 5a, 19m, 5 ukapčanja (ma daj, to je 5c!)
  • "Fatamorgana", 5c, 19m, 6 ukapčanja (ide to na 6a)
  • "Quasimodo", 6a+,  19m, 6 ukapčanja
  • "Kanava", 6b, 25m, 6 ukapčanja 
"Kanava" je stari smjer iz 1988. ponovo prespitan i to vrlo loše. Novi spitovi ne slijede sekvence gibanja u smjeru koje su izrazite i na prekidima bi trebala biti mjesta ukapčanja, ovako samo frustriraju. Ne slijede ni original smjera (pogledaj stari opis). Sidrište ima dva spita povezana oronulom zamkom i malim karabinerom za bijeg (strava!). Silazio sam s dva spita niže iz "Chicken"-a (6b).
Još nešto, što će "Chicken" (6b) desno od "Kanave" na udaljenosti od svega metra. Kad popenješ jednog, popeo si i drugog. Moglo se kvalitetnije zaspitati staru "Kanavu" i još uštedjeti svrdala.
Ne razumijem i da, skoro zaboravih, dao bih 6b+!

Dojam Stomorice?
Za svaki smjer mi je trebala dodatna oprema za osiguranje.
Jesam li star? Nisam, ali poslije ozljede jednostavno ne želim padati, želim uživati u pokretima i smatram da sportski smjerovi moraju nuditi više sigurnosti, moraju uvijek biti primjereni penjačima kojima je ta ocjena trenutno projektna a ne razlog frustracija.
Zbog ozljede ja se sada u svim smjerovima do 7a tako osjećam, svi su mi na granici.

Nema komentara:

Objavi komentar