petak, 4. veljače 2011.

Jasen

Zvonkov smjer,Sv. Jure, Kozjak
Jasen i ja 1980.

Jučer me pred kraj radnih obveza sustigne SMS poruka: "dođi do knjižnice "Marko Marulić", imam predavanje o Putu svile, mojim viđenjem i fotografijama ...". Čudno, vidio sam najavu za predavanje i već odlučio a poruka me samo potvrdila... i bilo je lijepo.
Bilo je lijepo slušati ga, gledati slike i odmoriti se uz ljepotu hrvatske riječi i odmaknuti se od tupila i instant govora ulice, sredine u kojoj boravim.
Jasena poznam dugo; znate li da je bio penjač? I još nešto vrlo bitno, bio je preteča sportskog penjanja u Splitu, naglašavam ovdje jer često se to namjenjuje nekom drugom
Kad god se sretnemo pokušavam ga nagovoriti na povratak; sinoć mi odgovori kako je star za to, putovanja su jedino što mu je preostalo od "ekstrema". Ne bih se složio.
"Tanjin 2", prvi pokušaj,
Jasen i ja, 1980.
Zajedno smo počeli, zajedno bili na Mont Blancu, penjali neke dobre stvari... osoba vrijedna druženja!

Od "mlađahnih" sretoh Režića, Petra.


Jasen je ..
... radio kao dramaturg u splitskom Hrvatskom narodnom kazalištu. Bavi se novinarstvom, a piše i kazališne kritike. Napisao je više dramskih i lutkarskih tekstova za djecu,  knjige "Tin - Trideset godina putovanja", "Put svile", ...

1 komentar:

  1. Da, asu, znam. Jasen je bija naveza od moje Ane!

    Pozz,

    Dani

    OdgovoriIzbriši