ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Tko je razotkrio Veroniku?

Lijen sam potražiti točan datum kad sam ispenjao "Veronikinu tajnu" u Rupotinama; prije tri godine, možda i četiri skupilo se za sigurno.
Bio je to moj prvi smjer ocjene 7b. Zahtjevan smjer izdržljivosti, uz izlaz na sidrište s velikim razmakom. Ocjenio sam ga sa 7a+. Istog trena su me sustigle optužbe da je taj smjer primjer ocjene 7b i ... rekao sam dobro, neka bude 7b.
Nikad nisam "okinuo" do tog sidrišta, ja kojem se svašta dešava.
U kontekstu opće rasprave o sigurnosti, "Veronika" dobiva spit do sidrišta, jer to je opasno ...
Sada taj smjer sigurno nije više 7b, 7a ja dajem i ...
...skinuli ste draž jednom smjeru u Rupotinama. Šteta!

Broj komentara: 8:

  1. važnije od draži su zdrava kolina!safety first!nezgode su se desile više puta i to je razlog dodavanja spita...inače vidim da turisti uteku u grunfa kad nalete na razmak...

    Mike

    OdgovoriIzbriši
  2. Kazu cesto, ako ti netriba spit nemoj ga ukapcat, a s druge strane, neko ce rec - ako ti je razmak, nemoj ga penjat.
    Istina je da je razmak bia nezgodan ali slazem se sa Jelom. Zasto neki smjerovi ne bi bili i malo opasniji, zar nije (i)to lipota i šarm penjanja?

    Meni osobno je. Žaj mi je šta su neki sebe uskratili za taj osjećaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jela - nisan se potpisa - Lija je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kada neki smjer "živi" 4 godine u izvornom stanju onda bi takav trebao i ostati. Do jučer su ga svi tako i penjali. Sada kada je spit tu, sutradan da ga opet penjem sigurno bi se ukopčao u njega, ma što zamjerao i zato jesam protiv njega

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako je u suradnji sa autorom, meni je onda ok. Ako nije, apsolutno sam protiv dodavanja spitova.

    Veronika je bila specifična i taj je razmak ima draž. Sam smjer je prevjesan i da se malo bolje osigurava, vjerujem da nebi bilo ozljeda.

    Pozdrav,

    Dani

    OdgovoriIzbriši
  6. 3 čovika su pala u veronici(šta ja znan) i imali ozbiljne probleme s kolinom!
    bez uvrede, ali mislin da ode nema prostora za neku generalnu filozofiju.
    pod cijenu da ću ispast zatucani prasac reć ću da san u dogovoru s autorom sa zadovoljstvom stavia spit jer znan da san u budućnosti možda spasija koje kolino.

    Problem je leža i u tome šta je razmak visoko pa ga sa zemlje i ne skužiš. Tako da se ni nemoš baš unaprid odlučit za ne penjanje.
    Ako si na sajtu i navida te, vrlo vjerovatno je da ćeš letit točno od ispo sidra di je pimplav, a često i prašnjav teren..

    Da se morate odlučit između još mogućih ozljeda ili tog osjeća šta bi izabrali?

    Ja san siguran da će se ljudi nauživat tog osjećaja u milijardi drugih smjerova koji su vjerovatno sigurniji za pad.

    Inače da san ja bušia veroniku vjerovatno bi je napravia sličo ka i autori u originalu.Ali sad kad imaš negativna iskustva bilo bi po meni glupo ne učinit ništa...

    @Jela - a normalno da bi ga ukopča. Ljudi su prije vozili auto bez absa,zračnih jastuka i pi***rija. Sad kad imaš te điđe ništa te ne spriječava da i dalje uživaš u vožnji,,a analogno tome i u penjanju...

    Nemojte šta zamirit.

    Iz svoje perspektive, Mike :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Točka na i: smjer je izgubio na ocjeni i to je činjenica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma sad kad san se već uključia u temu reć ću i da je ta točka na i malo subjektivna.

    Meni takve stvari poput razmaka nikad nisu pridodavale na težini.

    Dapače, ljudi često posegnu za priskakanjem spita da bi uštedili malo snage tj. olakšali si.

    A fidbek od dijela lokalne st scene je da promjene u težini nema .S time se slažem. A dali je smjer 7a+ ili b to je drugi par postola...

    Mike

    OdgovoriIzbriši