subota, 26. svibnja 2012.

Forenzika na Babjači

O Brother, Where Art Thou?

Mariborčani su (AO Akademskog planinskog društva "Kozjak") za svojeg prvomajskog logora dodali još više konfuzije u stijeni Babjače sa svojim novim "prvenstvenim" smjerom naziva "Smjer u jugoistočnoj stijeni" (označen crvenom bojom).
Evo izvještaja što sam ga dobio, pored ostalog:


Prvi raztežaj je IV+ (55 m), drugi raztežaj VI+ (50 m), tretji raztežaj V-VI (60 m), potem pa še dva skoraj 60-metrska raztežaja II-III do vrha, tisto smo plezali v temi. Z modro sem označil navrtano smer "Za Karlu", ki smo jo prečkali, tam je še varovališče, ampak smo mi štantali višje na eni fajni drevesni polici (Orlovo gnezdo). V prvem raztežaju (poteka po nekakšnem podstavku stene) nismo pustili ničesar, našel sem pa en star svedrovec na polici oziroma gredini. V drugem raztežaju sem na dveh drevesih našel stare vrvi oziroma zanke (možno, da so bile za spust), v prečnici pred varovališčem smo pustili en klin. Tretji raztežaj očitno poteka po eni starejši smeri, našel sem kakšnih 7-8 starih klinov, na vrhu je bilo tudi varovališče. Zgornja ratežaja sta lahka. Smer je zelo dobra, skala pa kar vredu, še posebej drugi raztežaj. Potrebna oprema je kakšen klin, predvsem pa komplet metuljev, zatičev in nekaj zank. 

Što reći? Priznati kao prventsveni uspon? Vjerojatno da, zbog one zasebne treće dužine, ali gazili su, gazili preko svega kao da smjer "Za Karlu" već sam nije dovoljno pregazio ...

Kronologija uspona:

27-11-1982 Jernejev smjer
20-11-1983 Trnoviti smjer
10-05-1986 MG
28-06-1986 Č.R.I.Z.L
15-10-2007 Za Karlu
27-04-2012 Smjer u jugoistočnoj stijeni

Po meni, dva zadnja smjera su višak!

Nema komentara:

Objavi komentar