nedjelja, 21. srpnja 2013.

U susjedstvu je teže

"PMS", 7a, 15m, 7 ukapćanja
Ove nedjelje samo jedan pokušaj za smjer "PMS". Smjer koji više nalikuje na brata blizanca "Zulu" ali je, ipak, teži!
Smjer od 15m, 7 ukapčanja i ocjene 7a s kojom bi se složio. Nisam ga prošao premda je ulazak bio odličan sve do predzadnjeg svrdla, dalje sam nešto zabrljao, valjda i zbog toga što bi smjer trebalo pripremiti, očistiti od zimskih naslaga vodenih algi. Kako sam ga penjao u raskoraku, taman nailazite na prašnjava nožišta i opa, stani!
Ni sidrište mi se nije svidjelo. Premda je dobre kvalitete nije mi stijena odavala pouzdanost, djeluje kršljivo pa sam odabrao susjedno sidrište, od "Compadres"-a.

+: dobra gibanja za sedmicu
-: loše sidrište, uvjetno rečeno; prašnjav smjer, treba ga pripremiti i teže skidanje ukapčanja

Penjat ću ga opet, svejedno!

Usput, vidi se da nitko ne penje ...

Nema komentara:

Objavi komentar