nedjelja, 3. ožujka 2013.

Makar

Makar
Danas je odluka pala na Makar; idemo pogledati to novo penjalište iznad Makarske.
Pristup do njega je ugodan, automobilom tik pod penjalište, nešto poput "Smokvine" na Bastu ali još ekstremnije, svega 20 sekunda od parkinga do stijene.
Evo opisa po J. Jerkoviću: Vukovarska -Nikole Tesle - nastaviti uzbrdo pa desno do sela Makar, oko crkve odma u livo i gori do table sa putokazima i na podu je plava strelica za livo skretanje i onda pravo 400 m (zadnjih 300 m je makadam).
Ja bih dodao: slijediti betonski put do kraja i još 100 m makadama i tu se!
Na penjalištu je trenutno 6 smjerova, svi ocjene 5c/6a osim jednog 6b ali, vjerujte mi, tvrđe je i neobično je i prepuštam svakom posjetiocu vlastiti sud. Mislio sam kako ćemo biti sami na penjalištu a kad tamo, vrlo brzo se skupilo dovoljno zaiteresiranih. Drago nam je što smo se družili s našim domaćinima: J. Jerkovićem, M. Bulatovićem, Tonijem (prezime nisam pitao) i Mate Balovom (naturalizirani Makaranin). Ostale ne poznam.
Ukartko o penjalištu:
"tvorci" su htjeli napraviti vježbalište, pripremu za biokovske smjerove i mislim da su u tome potpuno uspjeli pa bih o penjalištu sudio ovako: ocjena 5 za to, 3 za sportsko penjalište ali da tako i ostane, bez traženja srednje ocjene. Smjerovi su dugi, 30-tak metara, pa je potrebno oko 13-14 ukapčanja i uže od 70 m. Sidrišta su lošija strana jer su uvučena i "deru" konop, uz to bih volio vidjeti bolje sponke na njima od ovih sadašnjih.
Sve u svemu dobro i uskoro više na plavim gorama .

Ja sam penjao:
  • "Night rider", 5c, 14 ukapčanja, 30m ( ja bih dao 6a)
  • "Glavno da se klajba", 5c, 14 ukapčanja, 30 m ( prva dužina), TR
  • "Sine majčin", 5c, 14 ukapčanja, 30, (ja dajem 6a+/6b, detalj u ploči ) 



Nema komentara:

Objavi komentar