subota, 16. ožujka 2013.

Pfeilerharmonie (gdje je feler ?)

"Pfeilerharmonie", 40 m, 5c, 14 ukapčanja
Još jedan mali biser od smjera u pločama Gornjeg Krička. Zapravo, od prvog susreta s ovim smjerom bio sam uvjeren da je riječ o Fehler (njem. greška)  Harmonie (njem. harmonija, sklad) .
Smjer je toliko lijep da bih se uvijek pitao zašto greška? Što tu ne valja?
Zapravo  ništa! Naziv smjera je vjerojatno u skladu s onim što smjer nudi.
Malo sam "goglao" i našao sljedeće:

T.C. Pfeiler
 Legendary Austrian Hammond Jazz-organist / Composer of more than 5.000 tunes / Producer

S obzirom da su autori smjera austrijanci, mislim da sam na pravom tragu.
Smjer je za svaku preporuku, nudi 40 metarsku dužinu u pločama, 5c ocjenu i 14 ukapčanja.

Usput, lijevo od njega je još jedan dragulj, smjer "Brač", nikad točno navedene ocjene. U nekim vodičima se provlačio s 6a+ uz upitnik. Isto nudi vrlo lijepo penjanje u pločama, 40 metarska dužina sa šlagom na kraju, detalj s većim razmacima, s vrlo, vrlo malim hvatištima i nožištima i za to mi je trebala dinamika. Ocjena: 6b. Ajde opovrgnite me.

Što bi se reklo na hrvatskom, Must climb:

  • "THYMIANRISS", 6a, 38m, 14 ukapčanja
  • "BRAČ", 6b, 40m, 14 ukapčanja
  • "PFEILERHARMONIE", 5c, 40m, 12 ukapčanja

Nema komentara:

Objavi komentar